عـــ ــاشِـــ ــــقـــ ـــانِــــه

عٍــــ ــــشــــ ــــقـــــــ

 

تا کی می خوای زجرم بدی ؟؟؟
تا کی می خوای با حرفات صدای شکسته شدن قلبم و بشنوی ؟؟؟
تا کی باید به خاطره اون هیچی نگم ؟؟؟
می دونم ، به خدا می دونم که دوستش داری ...

خوب می تونم درک کنم وقتی یه آدم می دونه به کسی که دوستش داره
کسی که عاشقشه ، کسی که هر لحظه از عمرش رو از
یاد اون غافل نیست ، ...
نمی رسه ، چه حالی داره ، ولی ...
 

ولی آخه منم دوستت دارم ، حداقل دیگه برای من از اون نگو ...
حداقل جلوی من از عاشق شدنت نگو ...
مگه من چه قدر تحمل دارم ...؟
دیگه تحملم تمام شده ، بریدم ، نمی تونم ادامه بدم ...
دیگه بسمه ، به خدا دیگه بسمه ...
درد خودم کم نبود اما این جوری آتیشم نمیزد ...
ولی حالا دیدن داغون شدن تو هم داره داغون ترم می کنه ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مَــحـــ ـــکـــومِــــ بــ ـــی گُـــنـــ ـــاه |11 PM |برچسب:,

Design By: KHanOomi